< Powrót

Triple Aim in Canada: developing capacity to lead to better health, care and cost

Autorzy
Farmanova E. , Kirvan C. , Verma J.
Rok publikacji
2016
Region
England
Język
en-GB
Wymiar
D1
Rodzaj
Artykuł (Journal article)
Kategoria
D1
Źródło
https://academic.oup.com/intqhc/article/28/6/830/2607815
Opis (pl)

Problem jakości: Wiele nowoczesnych systemów opieki zdrowotnej dąży do "potrójnego celu" (TA) - lepszego zdrowia dla populacji, lepszego doświadczenia w opiece nad pacjentami i niższych kosztów systemu, ale należy zwrócić uwagę na wyzwania związane z wdrażaniem. Wyniki stosowania TA jako ram poprawy jakości (QI) zaczęły być realizowane dzięki wczesnym lekcjom, dlaczego niektóre systemy robią postępy, a inne nie. Ocena wstępna: Dostępne są ograniczone dowody na to, w jaki sposób organizacje tworzą pojemność i infrastrukturę wymaganą do projektowania, wdrażania, oceny i utrzymywania systemów TA. Wybór rozwiązania: Aby wesprzeć osadzanie TA w całej Kanadzie, Kanadyjska Fundacja na rzecz Poprawy Opieki Zdrowotnej wsparła rejestrację dziewięciu kanadyjskich zespołów do udziału w społeczności TA Improvement w Institute for Healthcare Improvement. Wdrożenie: Ustrukturyzowane wsparcie dla projektowania, wdrażania, oceny i zrównoważonego rozwoju pomocy technicznej zostało uwzględnione we wspólnym programie seminariów internetowych i okresów działania. Zespoły zostały poszkoliowane do podejmowania i testowania ulepszeń na małą skalę przed próbą skalowania. Ocena: Przeprowadzono podsumowującą ocenę kanadyjskiej kohorty w celu oceny postępów w budowaniu infrastruktury TA w różnych placówkach opieki zdrowotnej. W ocenie zbadano proces zmian, doświadczenia i wyzwania oraz strategie ciągłego QI. Wyciągnięte wnioski: Zapewnienie pomocy technicznej wymaga trwałych i skoordynowanych wysiłków wspieranych przez silne przywództwo i zarządzanie, ciągłe QI, zaangażowane interdyscyplinarne zespoły i partnerstwo w sektorze opieki zdrowotnej i poza nim.

Projektowanie i wdrażanie profesjonalnych stron internetowych